تزریقات در منزل

آمبولانس خصوصی در تجریش

تزریقات در منزل

۲ بازديد

 

تزریقات در منزل

یکی از ابتدایی‌ترین نیازهای یک بیمار، انجام تزریقات در منزل است. این روش، معمولاٌ به عنوان راهی برای ورود مایعات مورد نیاز بیمار در نظر گرفته می‌شود. انجام خدمات تزریقات در منزل دارای انواع مختلفی می‌باشد و شامل تزریق آمپول و تزریق سرم در منزل است.تزریقات در منزل، تزریق باید توسط افراد متخصص و آموزش دیده انجام شود. تزریقات در منزل به افراد سالمند و کسانی که دچار ناتوانی جسمانی هستند و قادر به مراجعه‌‌‌‌‌ی حضوری به بیمارستان و مراکز درمانی نیستند، پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید تزریقات در منزل و جهت تزریقات با کارشناسان بهنود طب آریا تماس گرفته تا در کوتاه‌ترین زمان تیم متخصص‌مان را برای انجام تزریقات در منزل اعزام کنیم. همین حالا سفارش خود را رایگان ثبت کنید

 تزریقات در منزل تزریق شبانه روزی در تهران برای چه افرادی است ؟

تزریقات در منزل ،افراد در سنین مختلف به تزریق شبانه روزی وتزریق در منزل تهران احتیاج پیدا می کنند. مهم این است که در وقت نیاز ، موسسه ای پیدا شود که به دغدغه های آنان احترام گذاشته و راه حل مطمئن ارائه دهد. بهنود طب آریا برای بهبود خدمات رسانی در حوزه تزریقات در منزل ، احتیاجات بیماران را شناسایی کرده و موقعیت برطرف سازی آنان را فراهم نموده است. از جمله :

تزریقات در منزل و تزریقات بانوان در منزل

تزریقات دارو به محل های حساس از جمله تزریق آمپول به پشت زنان ، نیازمند پرستار خانم می باشد. بهترین پرستاران خانوم تهران را برای انجام تزریقات در منزل  و تزریق بانوان در منزل در بهنود طب آریا می یابید. نحوه انجام تزریقات زنان با مردان یکسان است.

تزریقات در منزل و تزریقات کودکان در منزل

تزریقات در منزل اکثر کودکان از رفتن به محیط های بیمارستانی و انجام تزریقات وحشت دارند. فراهم کردن یک محیط امن و بدون استرس توسط والدین می تواند کمک شایانی به درمان اطفال و دریافت داروهای تزریقی کودکان نماید. تزریقات در منزل تهران توسط پرستاران مجرب انجام میشود که مسلط به علوم روانشناختی کودک و تکنیک های فریب هستند. تزریقات در منزل  و تزریق کودکان در منزل را ساده نگیرید.

 

تزریقات در منزل و تزریقات سالمندان در منزل

افراد سالخورده بیشتر از سایرین به مراقبت و پرستاری در منزل نیاز دارند. با انجام تزریقات در منزل برای سالمندان از آنها در برابر خطرات محیطی مثل جابه جایی غیر ضرور یا احتمال زمین خوردن محافظت می کنید.

 

تزریقات در منزل برای افراد بیمار ناتوان در حرکت

دلایلی مانند دوران نقاهت پس از جراحی، ابتلا به یک بیماری سخت و ناتوان کننده، شکستگی اعضای بدن، یا مشکل جسمی دائمی مانند معلولیت و حتی بیماری هایی مغزی و روانی و بسیاری از مشکلات دیگر وجود دارند که رفت و آمد به مراکز درمانی را به یک معضل تبدیل کرده و افراد را مجاب به بهره گیری از خدمات تزریقات در منزل می کند. واضح است که خارج شدن از منزل برای چنین افرادی می تواند بسیار دشوار و پر از چالش باشد به طوری که خود فرد یا حتی اطرافیان او به زحمت بی افتند.

حال اگر این افراد به تزریقات در منزل نیاز پیدا کنند، قطعا بهترین گزینه برای آنها استفاده از تزریقات در منزل می باشد؛ چرا که تزریقات در منزل نیاز به کمک جهت جابه جایی و انتقال بیمار به مراکز درمانی را رفع کرده و انجام انواع تزریقات در منزل  و در خانه توسط پرستاران کارآزموده را به سادگی و سهولت در اختیار بیماران قرار می دهد.

به طور کلی چه بیماری یا مشکل دائمی باشد و چه موقتی، خیلی ساده و بدون هیچ دشواری می توانید از پرستاران مجرب بهنود طب آریا برای انجام تزریقات در منزل استفاده کرد و از مزایای بیشمار ان بهرمند شوید. فقط کافیست تماس بگیرید و تزریقات در منزل را درخواست کنید.

تزریقات در منزل و تزریقات مادران باردار در منزل

دوران بارداری در خانم‌ ها از اهمیت ویژه‌ وحساسیت بالایی برخوردار است، به همین دلیل در این دوران باید به صورت مرتب معاینه شوند. حال اگر در این میان نیاز به تزریقات در منزل داشته باشند، رفتن به بیمارستان می ‌تواند برای آن ‌ها آزاردهنده باشد. هم چنین رفتن زیاد به بیمارستان خود می ‌تواند منجر به انتقال بیماری به ویژه خانم‌ های باردار که سیستم بدنی حساس تری دارند، شود. در زمان بارداری می ‌توانید ازتزریقات در منزل برای آسایش و ارامش خود و جنینتان استفاده کنید.

 



 

انواع تزریقات ، تزریقات در منزل

انواع مختلفی ازتزریقات در منزل وجود دارد که انتخاب آنها به نوع دارو ، محتویات قابل تزریق و هدف از تزریق دارو بستگی دارد . بنابراین پزشک یا پرستاری که به منزل شما اعزام شده ، با توجه به موقعیت های ذکر شده درباره مناسب ترین روش تزریقات در منزل تصمیم خواهد گرفت .

انواع مختلفی از تزریقات در منزل وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم :

تزریقات در منزل و تزریقات عضلانی در منزل

تزریقات در منزل ، ماهیچه ها دارای منبع خونی غنی هستند که به بدن کمک می کند دارو را سریع جذب کند . پزشکان از تزریقات عضلانی برای رساندن دارو به بافت عضلانی فرد استفاده می کنند.

موارد مصرف تزریقات عضلانی تزریقات در منزل

از تزریقات عضلانی در منزل برای موارد زیر استفاده می ‌شود :

تجویز اکثر واکسن ها

تجویز آنتی بیوتیک های انتخابی مانند پنی سیلین و استرپتومایسین

دادن کورتیکواستروئید برای التهاب یا واکنش های آلرژیک

تجویز هورمون هایی مانند تستوسترون و مدروکسی پروژسترون

تجویز دارو به بیمارانی که نمی توانند داروها را از راه های رایج دیگر مصرف کنند .

محل انجام تزریقات عضلانی تزریقات در منزل

محل های توصیه شده برای تزریقات عضلانی در منزل عبارتند از :

تزریقات در باسن

تزریقات در عضله ناحیه فوقانی خارجی ران

تزریقات در ماهیچه شانه و بالای بازو

تزریقات داخل وریدی  و تزریقات در منزل

متخصصان مراقبت های بهداشتی از تزریق داخل وریدی برای تزریقات در منزل مستقیم داروها به داخل ورید (رگ) استفاده می کنند که جزو تزریقات در منزل میباشد .از آنجایی که متخصص مراقبت های بهداشتی در تزریقات داخل وریدی ، دارو را مستقیما به جریان خون تزریق می کند ، مواد دارویی سریعا جذب بدن شده و باعث پاسخ فوری می ‌شود . بنابراین می توان گفت از بین انواع تزریقات ، تزریقات داخل وریدی سریعترین جذب را دارند .

یک پزشک می تواند داروهای داخل وریدی را به صورت یک دوز واحد یا به صورت انفوزیون در مدت زمان چند ساعت به بیمار تجویز کند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.